Tips of klachten?
Wij vinden het belangrijk iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Toch kan er iets gebeuren waar je niet tevreden over bent. Ook dan willen wij er graag voor je zijn. Jouw feedback helpt ons bij het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Heb je een klacht? Volg dan deze stappen:
- Breng je klacht in eerste instantie onder de aandacht van de pedagogisch medewerkers op de betreffende locatie. Als dit niet tot een gewenste oplossing leidt, kun je contact opnemen met de locatiemanager.
- Als jullie er samen niet uitkomen, neem dan contact op met de directie van PlusKinderopvang. Dit kan zowel per e-mail: [email protected] als telefonisch via 0522-726800.
- Wij nemen klachten uiterst serieus. Je ontvangt een bevestiging van je klacht en de directie zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Wij zullen de klacht grondig onderzoeken en ons best doen om deze naar tevredenheid op te lossen.
Mocht er na het volledige doorlopen van de klachtenprocedure geen passende oplossing zijn gevonden, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Voor meer informatie kun je terecht op www.degeschillencommissie.nl.
Heb je een tip?
We horen dit graag! Laat het weten aan de pedagogisch medewerkers op locatie of de locatiemanager. Je kunt je tip ook per e-mail doorgeven: [email protected].