Tips of klachten?

Wij vinden het belangrijk iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Toch kan er iets gebeuren waar je niet tevreden over bent. Ook dan willen wij er graag voor je zijn. Jouw feedback helpt ons bij het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Heb je een klacht? Dan zijn dit de stappen die je kunt ondernemen:

  • Maak je klacht in de eerste plaats kenbaar aan de pedagogisch medewerkers van de betreffende locatie. Indien dit niet leidt tot een passende oplossing, dan kun je contact opnemen met de locatiemanager.
  • Mochten jullie er samen niet uitkomen, neem dan contact op met de directie van PlusKinderopvang. Dit kan zowel per e-mail: [email protected] of telefonisch via 0522-726800.
  • Wij nemen klachten zeer serieus. Je ontvangt een bevestiging van de klacht en de directie neemt zo snel mogelijk contact met je op. Wij onderzoeken de klacht zorgvuldig en doen ons uiterste best deze naar tevredenheid op te lossen.


Is er na het volledig doorlopen van klachtenregeling geen passende oplossing gevonden, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissie.nl.


In 2022 zijn er geen klachten over PlusKinderopvang geregistreerd bij de geschillencommissie:



Heb je een tip?
Dan horen wij dat graag. Laat het weten aan de pedagogisch medewerkers op locatie of de locatiemanager. Een tip doorgeven per e-mail kan natuurlijk ook: [email protected]